Mhmmd ılk hamılelelıgımde proteın kaçağı tansıyonum çıkmıştı erken sezeryanla doğum yaptım diye suan ıkızlere hamıleyım 8 haftadan sonra başlamıştım coraspırıne kanamam olunca 4 hafta kadar bırakmıştım sonrasında devam edıyorum suan 24 haftalığım ıcıyorum ne zaman bırakacağımı doktor daha solemedı