naneliseker_ Ozoooo “herkes kalbi ile nâfakalansın. İçinizde ne besliyorsanız bereketini görün ” .🧚♀️
morpaqatya9 Ozoooo Üzüntümden zevk alanlara mutluluğum girsin😉 herkesin söyleyecek bir ton lafı var,boş ver sen hayatına bak kalbine bak çokta lazım değiller. son satırı değiştirdim ayıp bir şey yazıyordu 🤣
Ozoooo morpaqatya9 hhahahah olsun canım aman kimse umrumda değil ki benim laf olsun diye sıkıldım biraz 😂
_yeni1tazeanne_ Ozoooo Arkamızı döndüğümüzde kim ne demiş önemli değil.Nasıl olsa yüzümüzü döndüğümüzde susuyorlar ya o biz yeter 😉