bahararisan İyi akşamlar adetim 8 gün gecikti dün test yapmıştım silik çizgi çıkmıştı ama adetim 4 gün geciktiğini yaptığımda ilk negatifdi bugün kan verdik değer 127 çıktı sizce bi sıkıntı olur mu ?