@"Btl_0909 benim de kasıklarım da çok ağrı vardı ani kramplar göğüslerim e ara ara sızlıyor du ateş basmaları falan oldu belim ayakta kaldıkça ağrıdı bi baş dönmesi giib hissettim doktorum normal dedi dün progestron iğnesi yaptır doktorum sonra ağrılarım olmadı denilcek kadar azdı