genc2kizannesi zararı olup olmadığını bilemezsin ki eminim vardır
Zararı olması demek illa bı özrü olması bı organi eksik olması demek değil atıyorum konuşma zorluğu yaşar, zihinsel olarak özürlü yapmasa da zeka geriliği yapar, bağışıklığı düşük olur illaki bı zararı olur
Canın çok ister bir bardak içersin o başka ama her gün içmek büyük risk