Busraucgann_ Kızlar merhaba son üç gündür özelikle akşam vakitleri kasık ağrısı bazende bel ağrısı oluyor daha hiç nstye girmedim cuma günü gireceğim ağrıları geçirmem için napmam lazım yada hafifletmek için ?
Tinii_minii_mom 33 haftalığım bugün ilk kez nstye girdim sancım çıktı çok çoj şaşırdım. O dakikadan sonra tüm gün sancj çektim ya
Tinii_minii_mom Esmaatik2 ara ara giriyor yine. Yatarken sorun yaşamıyorum ayakta birden sertleşiyor kasılma hissediyorum ama ağrı hissettmiyorum. Dün karın ağrıısı yaşadım bebeğin hareketleri ve pozisyonu ile mi ilgili bilmiyorum randevu günü mü bekliyorum sakinleşmeye çalışarak
Fatmaokan Tinii_minii_mom bende aynıyım 33+2 olduk cuma günü kontrolümüz var sanci mi değil mi tam anlamadgimdan evde bekliyoruz toplanıp aşağıya baskı yapiyo kasıklarım patlicak sanıyorum ağrı çok fena oluyo nst de sancı çıkmaz diye gitmek istemiyorum
Tinii_minii_mom Fatmaokan tehlikeye atma canım bilemezsin sancı çıkıp çıkmayacağını. Benim ağrım yokken bir anda sancı çıktı ve ardından ağrılarım başladı sertleşmem arttı. Açılmayı önlemek için erkenden nst şart