Yonca_26 aynı 16+1 im aynı ağrı bende de var gaz da var ağrı da giiriyor midemide etkiliyor dündü kontrolum doktorada sordum bir saat boyunca oluyorsa devamlı şifdetleniyoraa kanama varsa doktora gel ama bebeğinin büyüdüğünü de unutma dedi :) benim bazen uzun sürüyor anlık da olmuyor