emelbulbul her antibiyotik kullanımından sonra benim de yanma ve kaşıntı ile mantar oluyor antibiyotikten kaynaklıdır, farklı isimlerde antibiyotik kullandım hepsinde de oldu (dört kez idrar yolu enfeksiyonu oldum şu an 35 haftalığız ) neler çektim bitirene kadar kabus gibiydi, bol su için, pamuklu iç çamaşırı tercih edin, sık değiştirin. Sıkmayan kıyafetler giyin, mümkünse yatarken iç çamaşırınızı çıkarın travazol krem veriyordu doktor bir nebze faydası oluyor dermifin spreyin de. 10 günden fazla kullanılmıyor bunlar tabii