35teyim, karnımda henüz hiç yok. Ama yaklaşık bir ay önce bacaklarımda oluştu. Vücut yapım armut tipi, sanırım bunun etkisi büyük. Bide bi ara bacaklarıma krem falan sürmemiştim bulunduğum yerde krem bulamadığım için. Normalde biooil yağ sürüyorum ve nemlendirmesinden çok memnunum