Bugün şeker yüklemesi yaptırdım, 75 gram glukoz içtim son bir yudum kalmıştı dibinde bir saat sonra aklıma geldi onuda içeyim dedim aç karna tatlı yeme huyum yoktur onunla başlayın istifra etmeye, sonra gittim kan verdim enseme yanma geldi beynime karıncalanma gözlerim döndü kalp krizi geçiriyorum sandım korktum resmen su içip durdum karnım doyunca kendime geldim ama siz bide bana sorun saat akşam 9 oldu hala beynim karıncalanıyor sonuçlarım çıkmış deminden gördüm sizin şekeriniz kaç çıkmıştı? Sonuçlarımı gösteremedim pazartesi ye inşallah
