Aysebkr1258 Merhaba arkadaşlar Hamile kalmadan önce öğrendiğim bel fıtığı rahatsızlığım var bazı doktor normal Doğum yaptırırım diyor bazısı yaptırmam sezaryen olur diyor bel fıtığı olan hamileler var mı yada Doğum yapmış kişiler bu konuda çok karamsar kaldım hangi doktorun dediğine inanıcam ben
Merve94 Aysebkr1258 bende debel fıtıgı var canım 6 aylık hamileyim. Daha dün doktoruma sordum bu konuyu bel fıtığı normal doğuma engel değil hatta epidural bile yapılabilir dedi 👍🏼
Aysebkr1258 Merve94 beyin cerrahı bana normal Doğum yapamazsın dedi doktorumda normal Doğum deneriz diyor bende bilemedim hangisini dinlemeliyim 🤷♀️