Bebeğimin başı aşağıda ama yüzü karnıma doğru dönük olduğu için doğum başlamıyor. 39+2 günlük. Doktorum cuma günü de bakalım hala dönmemiş olursa sezaryen yapalım kakasını falan yapabilir diyor. Ben sezaryen olmsk istemiyorum zira rahim açıklığım da başlamıştı. Sancıları beklemeli miyim yoksa sezaryeni kabul etmek mi mantıklı olur?