Dogiskoomom Kızlar yarın sabah 9 da yatışım yapılacak 10-11 gıbı sezeryanim var. 38+3. Dualarınıza talibiz bol bol dua edın hem heyecan hem korku var çok farklı bi duyguymuş 🥺
sscan18 Dogiskoomom Kuzummm 🥹 Benim de Cuma günü daha bugünden heyecanlıyım. Bu gece senin için dua edeceğim inşallah su gibi geçer ne olur bana da haber ver pozitif hikayeni bekleyeceğim 🥰