Hayırlı akşamlar hanımlar bugun dr de kontrüm vardı normalde bebegim 1 hafta geriden geliyor demişti bugun arayi kapattigini haftası ile uyumlu oldugunu öğrendim buna sevinirken çok şiddetli baskim oldugunu söylüyordum bebek aşağıda sakın ağır kaldırma kendini sakın yorma yoksa çok ciddi sıkıntılar yaşayabilirsiniz dedi erken dogum gibi galiba detayliya gitmemi söyledi haftaya randevu aldim benim gibi olan varmıydı daha sonradan yukarı çıkarmı bebeğim yoksa sürekli bu risklemi geçecek hamileliğim