esra4427 8 haftalık gebeyim kızlar ufaktan ataklarim başladı doktorum ilaç yazdı prednol, salmiden ,flagaly kullanan var mı acaba tedirginim
Merve8155 esra4427 flagly beni cok kotu yapti yan etkileri falan iyi arastirip kullanmanizi tavsiye ederim
Elfffaras Bende crhon rahatsızlığı var hamileyim,ilaçları hiç bırakmamıştım salmiden kullanıyodum,pentesaya geçiş yaptım sadece.Antibiyotik kullanılıyo bi sakıncası yok diye biliyorum