_Hulya7106 Merhabalar bugün 26+2 olduk ne oturabiliyorum uzun süre ne yatabiliyorum geceleri çok zorlanıyorum karın boşluğuma ağrı saplanıyor birde sağ tarafımda göğüs ve karın arası kemiğim kaburgam batıyor resmen neden olduğunu bilmiyorum hiç bu haftada yaşadığım ağrıları bugüne kadar yaşamamıştım öyle söyleyim karın çevrem sürekli ağrıyor ne yapmam lazım acaba tecrübeli anneler fikir verebilir mi. Cuma kontrolüm var doktoruma bahsedeceğim bu durumlardan hele yan yattığım zaman sola yatıyorum mesela tv izlerken bu sefer karnımın kanepeye gelen kısmına ağrılar giriyor diğer tarafa dönsem orası ayrı geçer mi hafta ilerledikçe yoksa fazlalaşır mı bilemedim siz neler yaşıyorsunuz ? Fikirlerinize açıgım
Gdwgiovb _Hulya7106 merhaba canım bende 26+2 günlüğüm benim de sağ göğsüm ve kaburgamın arasında hem ağrı oluyor hem uyuşukluk bunlar normal şeyler bu benim 3 cü gebeliğim az çok tecrübem var 🤭ama tabi senin ağrıların çok şiddetli ise doktoruna söyle ilerleyen zamanlarda daha da ağırlaşacağız ama sonu Rabbim in izniyle çok güzel olacak 🫠🥰
fayting _Hulya7106 27+0. Midem yanmaya başladı her an çıkaracakmışım gibi yetmedi kolumda uyuşma oluyor sabahları. Bazen ayakta karnıma hafif ağrılar giriyor. Ama son düzlükteyiz şükür bunu da atlatırsak bir şey kalmadı be 😀 dayanın dava arkadaşlarım
1burcU1 _Hulya7106 bende öyleyim asla yan yatamıyorum miğdemi sanki çekiştiriyorlar gibi acıyor ağrıyor mide için ağrı kesici istedim doktorumdan ama oda yan yattığımda fayda etmiyor sadece sırt üstü yatabiliyorum bende 34. Haftadayım uzun süredir bu ağrıyı çekiyorum geçmiş olsun size de
_Hulya7106 Gdwgiovb yok öyle aman aman ağır değil ama ağrı sonuçta hafifi bile kötü ya :) siz daha tecrübelisiniz o zaman yasanabilen bişey sadece bende yokmuş demekle cuma kontrolm var sorucam bende doktoruma bakalım tek sağlıklı olsun bebişler de biz çekeriz
Birsen56 Bende 2iz gebelik 25+3 sağıma yatamıyom sizin anlatığonız gibi batıyo ağrı yapıyo benek sertleştiriyo solada yayıyom 2inci benek orda öyle ağrım olmuyo ama sola hep yayığımdan ağırlığımdan vucudum ağrıyo ve sırtım kürek kemiğime ağrı saplanıyo nefesimi kesiyo oturup kalkmak ağrı yapıyo ağırlaştım iyicene allah yardımcımız olsun
_Hulya7106 Birsen56 ay aynıları işte yaşadığım şeylerin özeti demekkş normal tek bende yok şimdiden bu ağrılar başladı biz son haftalarda yandık mı 🥹 tek sağlıklı olsunlar inşallah
_Hulya7106 fayting ahahahah tam destek 😀 tükenmek yok az kaldı yolumuz yarım kaldı zafere az kaldı dayanacağız inşallah 🤲🏻😀
_Hulya7106 1burcU1 çok teşekkür ederim sizexe çok geçmiş olsun umarım biraz olsun hafifler az kalmış sizin neyseki az daha sabır diyelim 🤲🏻🤲🏻
Uydurbisey Ben hamile yastığı aldım onla rahat ediyorum onun dışında magnezyum kullanıyorum o rahatlatiyor
Diana_96 Bende öyleyim gidip geliyor ağrılarım, çok uzun süre oturup kalkarken Allahım sanki çocuk doğuracak gibiyim sonra yürüş yapıp geçiyor. Magnezyum daha bir ilaç daha ekledim, o beni kaburga ve pelvis ağrılarım geçiriyor
_Hulya7106 Diana_96 bende şsteyeecgım doktorumdan kuru ağrı var karnımda kasıgımda rahatsızlık veriyor rabbim sağlıkla kavuştursun bebeklerımıze inşallah