Neslihankrhmt Bende öyleydim göğüslerim çok hassastı ama özellikle sol kasığımda dehşet bir acı vardı. O acı her yerime vuruyordu. Bu şikayetle hastaneye gitmiştim çünkü kistim vardı onunla ilgili olabilir diye. Kistim büyümüş o da ağrı yapar dedi doktor yine de tahlil yaptı. Hamileliğimi öyle öğrenmiştim. Hakkınızda hayırlısı olsun. Her şey gönlünüzce olsun 😊😊