Ben kliniğe hemde devlete gidiyorum daha ikisinede 2 şer kez gittim ama bugün doktor ne taraftan devam ediceksin diye sordu devletteki ben devlette tahlillerimi yaptırırım falan diye de gidiyodum iki doktor da aynı haftada çağırdı şimdi ikili test için 2sinede gitmek saçma olmuycak mı 2 doktora gidenler nasıl ayarlıyor bunu