Ahsksdk Kızlar ilk nasıl hissettiniz ya ve ne şekilde oluyo biraz anlatabilir misiniz pıt pıt dönüyor mu tekme mi atıyor😂 19+5 oldum hissettiğim şeyler bebek hareketimi emin olamıyorum nasıl bişey bilemediğimden
Boncukk123 Ahsksdk canım bu haftada donmesini tekmesini hissetmezsin bende 19 küsür de ilk pıt pıt atma gibi oldu seyirme gibi daha cok bir süre sonra bagırsak hareketi mi bebek mi anlıyorsun ☺️🌸 cunku cok cok nadir oluyor o pıt pıt atması suan 20+3 üm hamd olsun ☺️
Serendipity16 Ahsksdk 18+4’ten beri hissediyorum ama öyle güç şekilde değil pıt pıt şeklinde her gün hissedince bebek olduğunu anladım doktora da sordum büyük ihtimal bebek dedi sanırım ilerleyen haftalarda tekme şeklinde oluyor 😂 20+1 oldum ben
Ayyseek Ahsksdk canım pıt pıt atıyor 20 hftalığım bende net hissediyorum elimi koymuyorum tekme gibi atıyor bazen bağırsak hareketiyle onu ayırt edersin canım ❤
Ahsksdk Boncukk123 ya evet seyirme gibi birşey oluyor diyorum acaba bebek mi yoksa ben mi saçmalıyorum ilk olduğu için anlıyamıyorum😂