Benim doktorum. Soğukkanlı, güven veren bi doktor. Normal doğum düşünüyosan da destek oluyor, diğer doktorlar gibi sezaryene yönlendirmiyor. Mesajlara hemen dönen ve 1 2 güne randevu bulabileceğin biri değil. 2 hafta sonraya anca randevu alabiliyorum devlet hastanesi gibi. Mesajlara da 2 3 gün sonra dönüyor veya hiç dönmüyor. Beklentine göre yani…