36+3 günlük hamileyim doktor suyunda azalma var dedi bugün doktor kalp atışlarında da azalma var dedi 2. NST ye girdim düzeldi dedi öğlenden beri en fazla 10 hareket hissettim normal midir hissediyorum bebeği ama çok küçük hareketler bilgisi olan var mı ?