Ftmgln 2 Ocak’ta sezeryan doğum yaptım. 39+5 haftalıktık. İçime bir evham, sıkıntı düştü beklemeyelim yapalım bugün dedim doktora. İyi ki demişim kakayı yapmış meğer oğlum. Annelik iç güdünüzü dinleyin. Doğum sinyalleri varsa beklenebilir, benim bebiş iyice yukarı çıkmıştı. Pozisyonu almış ama kanala girmiyodu bir türlü.