twintwo ya aslında zor değil baştan beri ikiz olacağını bilince zaten insan kendini alıştırmış oluyor gayet rahat bakılıyor hele hastaneye kontrole gittiğimde bana bir kaç anne şey demişti ay ikiz nasıl bakıyorsun tek gelmişsin bir de yardım eden yok mu bende şey dedim siz niye 1 bebeğe 3-5 kişi bakıyorsunuz ki ama bir gelmişler cidden 3 kişi bir bebeğin başında ben eşime anneme siz işinize bakın altı üstü bir muayene demiştim yani o kadar çabuk adapte oluyor insan 😀😂 emzirme sadece zor çünkü biri emince diğerine biberonla veriyorum sütümü sonra diğerine emzirip diğerine biberonla meme reddi olmasın diye uğraşıyorum şimdilik bir sıkıntı yaşamadık şükür bazen haksızlık ediyorum gibi geliyor ama aynı anda uyandıklarında başka çare olmuyor aklınızda olsun en iyi meme ucu kremlerini alın 😀