Hayrisko canım benim de hep öyle çıkıyor üç nst ye girdim üçünde de öyle çıktı serum takıyorlar düzeliyor çocuk kardiyolojisine gittin mi feyal eko yapıyorlar şükür benimkinde sıkıntı yok suyu az içiyorsan ondandır dedi doktorum gerçekten de az içiyorum suyu ben açlık susuzluk bebekte stres yapıyormuş o da taşikardiye yol açabiliyormuş