Ozlem1993 ressamanne_ ilaç tedavisi görüyorsunuz ben öyleyim 2,4 2,5 sınırdır son aylar yükseliş olcaktır ama verileb ilacın bir zararı yok aksine faydası var
ressamanne_ Ozlem1993 ilaç tedavisi görmüyorum hiç görmedim bugün tekrar baktırdık tsh 1,küsür çıktı sağlık ocağında beklediğinden böyle bir yükseklik çıkmış ilkinde 🙏🏻
Ozlem1993 ressamanne_ 2. Gebeliğim yaş 31 malesef ilkinde olmayan ne varsa şuan cıkıyor yapacak birşey yok Allah herkese hayırlı doğum nasip etsin
ressamanne_ Ozlem1993 yok ilkinde derken ilk yaptırdığım kan testi demek istedim, sağlıkla doğuralım inşallah🫶🏻