Gulsahgunhan Merhabalar anneler :) hastane cıkısı zıbın 5 li patikli takım 3 lü patikli takım 2 li alt üst takımlardan kaçar tane aldınız ?? Özellikle beyaz cıtcıtlı zıbınlardan kaç tane almalıyım 0-3 ay için
annelik_4 Gulsahgunhan hastane çıkışı seti yaptırdım 2 tane tulum ve 2 takım 5li set alcm 4 te yeni doğan zıbın aldım diğerlerini 3-6 ay alcm
Minigiim-vebenn52 Zıbın karışık aylar 20 ye yakın aldım Onlu çıkış 1 tane 5 li çıkış almadım onun yerine 3 lü takımları çok aldım ben “iki tane 0-3 ay grisini 3-6 aldım 10 taneye yakın alt üst aldım