Derinmom bugün hamile olduğumu öğrendim. Acayip kaşık ve bel ağrılarım var aslında bu 2. Gebeliğin kızım 5 yasina onda da böyle miydi HATIRLAMIYORUM SEZERYAN DİKİS YERİM agriyorr bu normal mi ?