Aysee04- Adetime 5 gün var hala dün kan testi 10.16 çıktı gebelik var değil mi ve kasıklarım ağrıyor adet sancısı gibi sancılarım oluyor bu normsl mi
Anneolmak38 Aysee04- Var canım çoook çok yeni hatta :) 2 gün sonra tekrar kan ver değerinin artması lazım
Bebelivekedili Aysee04- çok küçük annesi ondan düşük değer 2 gunde bir baktirip artışı takip edersen güzel olur yada evde test yapabilirsin beta arttikca testlerde ki çizgiler belirgin oluyor
Bsryldz1 Benimde 6 gun reglim gecikti. Testler silikti dün beta hcg baktirdim. Yarin aksama tekrar kan vereceğim. Bakalim değer yukselmis mi 🙏🏻 Bu arada bugun kanam oldu umarım kötü sonuçla karsilasmam 🥺
Aysee04- Demiştinz 14 çıktı diye yani gebelik var ya bence yarın da baktırsanız yüksek çıkar düşmez bnce