Sinemis567448 Kızlar bugun muayeneye devlete gittim kese iyi 16 mm dedi ama bebek ve kalp atışı gözükmedi karından baktı 2 hafta sonra gel dedi normalmi sizce ?
O1234 Normal ben 6+3te gördüm çok minikti 7+3te çok net görmüştük bebeği bazıları daha geçte görüyor sen sakın kal olumsuz düşünme