Pamuk 😅😅😅 kız ben kurtulamıyorum ya gına geldi Allah affetsin sürekli . Geçen en son 32 lök 10eritrosit çıktk tek kullanımlık kullandım iyi gibiydi ama geçmedi belliydi yanıyor idrarım su içiyorum da anlamadım neyse bel ağrısı kasık ağrısı derken gittim geçen 10-15 çıktı bugün o kadar şiddetli çektimvki ağrı bel doğuyorum sandım 37 lökosit 27 eritrosit çıktı keton çıkmış bide 🙄🙄 35-5 oldum artık vermeyelim antibiyotik diyorlardı sürekli kullandım diye . Bugün Cefaks verdiler yine başladım kullanmaya 😭 geçmiyor ya