Teican Selam kızlar bebeğinin cinsiyetisini 12 haftada öğrenen oldumu ve ya 12 hafta çok mu erken sizce?
1palyaco Teican 12. hafta da devlete gittim öğrenemedim. Bir sonraki randevum 14+4 inşallah öğrenebilirim .
e-dzgn Teican Bana da kız gibi duruyor dedi ama daha belli olmazmış tam hafta söylemedi 😛12 haftalıkken bakmıştı bakalım bismillah
Esraalic Teican 14+1 de gitmiştim ultrasonda 13+3 cıktı ve net olarak erkek dedi bende değişmesinden korkuyorum yanıldıysa diye ama değişmez dedi bilmiyorum 🤷♀️