Yorum yüzünden ihtar yemişim anlamadım ki kötü birsey mi dedim aşinın prosektörüne bak yan etkileri yani sana uygunsa yaptır demek istedim değilse yaptırma sonuçta soru sorulmuş bnde yanıtladım zaten sağlık bakanlığı kendisini yan etkilerini yayınlıyor kimseden birsey saklanmoyo dileyende yaptırır ben yaptırmıcam dediğim için aşı karşiti olmuyorum tabiki yaptırmanız gereken aşılar var hayat kurtarır fakat bu o Kategoride değil asil cahil yaptığı şeyi araştırmayandır yoksa kimse beni ilgilendirmez zaten