Arkadaşlar öncelikle merhaba ben en son 28 ekimde adet oldum ama benim döndüm 30-35 gün arası oluyor sonrasıda olan birlikteliğimde hamilelikten şüphelendiğim için adetimden 10 gün önce yani 23 aralıkta beta verdim fakat değer 0.1 çıkmıştı 1 ocakta hasta olamam gerekiyorken olmadım dün idrar testi yaptım 2 tane hatta silik çıktı tekrar hastaneye gidip kan verdim ve beta 141.3 çıktı şimdi adet zamanıma göre sizce beta çok düşük değil mi geç döllenme gibi bir durum mu var yoksa kötü bişey var mı yokmu aklım kaldı cuma günü tekrar beta vericem ama bilmiyorum ya çok tuhafım bide bu benim 2. Gebeliğim 2 yaşında bir oğlum var fakat tekrar gebelikten ötürü sanki ilk defa hamileymişim gibi endişeliyim biriniz bu durumun normal yada normal olmadığını ve ne yapmam gerektiğini söyleyebilir mi ? 😔