Nesfur41 Çatı muayenesi sonrası nişanı gelipte doğuran oldumu ya da ne kadar sonra doğurdunuz bugün çatı muayenesi oldum çatım normal uygun kanamam oldu kahverengi muhtemelen nişan ya da çatıdan kaynaklı bi kanama oldu
kusay1811 Nesfur41 1 hafta falan 1 cm di son kontrolde 3 cmdi muayeneden sonra akşamı nişanım geldi 3 gün sonra doğurdum
Minigiim-vebenn52 Nesfur41 kanama geldiyse bebeği uyarmış oluyomus canım yakındır bence doğumda kaç haftalıksınız ? Hayırlısı olsun inşallah
Zyszk Nesfur41 merhabalar doğum yaptınızmı çatı muayenesi sonrası kahverengi akıntım oldu sizi görünce yazmak istedim
Tatar59 Herkesin farklı oluyor canım. Başkalarının deneyimiyle akıl yürütmek çok zor. Ben muayenenin ertesi gecesi doğum yaptım. Doğumu etkilemeyen de var.
Nesfur41 Minigiim-vebenn52 İnşallah 38 3 oldum bakalım bekliyom muayeneden sonra zaten kemiklerim acıyor fena
Nesfur41 Zyszk Yok kız yapamadım ama çatı kemiklerim sanki kırılacak gibi ağrıyor baskı yapınca çocuk yürüyemiyorum mahvetti beni 😂
Zyszk Nesfur41 benim kahverengi lekeyle parçada geldi doktorum normal dedi gelebilir ama korkuyor insan🥲