Kızlar 40+4 günlüğüm bugün kontrole gittim doktor cumartesi gel tam 41.hafta oluyorsun acilden girişini yaptır yatış yapalım dedi eğer o güne kadar kendi sancım olmazsa tabi cumartesi yatış istedi suni ile suni sancı çokmu zor ilk gebeliğim çok hareketliyim herşeyi yaptım 36.haftadan beri ama daha dün geceden biraz sancı girip gidiyor hafiften bu kadar umarım cumartesi gününe kadar kendi sancım gelir