Aylins Ya geceleri birden uyanıp öyle oturuyorum ki ben çok derin uyurdum ayrıca sol kasıl ağrısı bazen çok şiddetli oluyor normal mii
meva_ Aylins benim de oluyor canım tüm agrılarım sol da oluyor bazen bişey batıyo gibi bazen nefes alamicak gibi Cumartesi sorucam doktora
Mucizem00 Aylins sanırım bu herkezde var benımde aynı şekilde sol kaşıkta agrı oluyor sağda hiç birsey yok 🤷🏻♀️
eypo Mucizem00 Benimde sağ tarafımda oluyo kuvvetli güldüğümde falan 8 haftalığım doktor normal dedi uzun sürmüyorsa sıkıntı yokmuş
Ykusdil Aynen arkadaşlar bende 12 haftalığım sağ yumurtalığımdan yumurtlanmış bizim minnoş ama hep solda batma var 6.haftada başladı şimdilerde bir tık daha şiddetli
Anacsevgidolumelek Ilk haftalar kasık agrilari buyuyen rahimden kaynakli diye okudum sıkıntı yokmuş doktor folik asit hapi verdikten sonra benim kasık agrilari azaldi cok sukur. Hee bir de once sol tarafti bazi zamanlar sag tarafim agriyor ama hepsi bebegin saglikli oldugunu ve buyumeye calistigini kendine yer acmaya calistigi icin oluyormus oyle duydum :)