mrsmom_ çok normal bende de oluyo kasılma nst de de minik sancılarım çıktı 34. Haftamda doktor magnezyumu düzenli her gün kullan dedi sancılar çoğalmasın doğum geciksin diye dedi.
25 ten sonra düzenli başlamak gerekiyormuş magnezyuma doktorlar söylemeyebiliyor bende kendi doktoruma kendim sormuştum kullanıyım mı evet kullan dedi istiyorsan gidip al eczaneden magosit kullanıyorum ben ama doktora sormak için bekliceksen de maden suyu iç her gün onda da magnezyum varya oda iyi geliyormuş bazılarına belki iyi gelir sana da 🫶🏻