Ebraradinn açıkçası önümde üç ablamın toplam 8 çocuğu var. En küçüğü üç yaşında. Hiçbirinin doktoru zorunlu koşmamış ve hiçbiri de yaptırmadı. Ben biraz para tuzağı görmeye başladım bu işi. Zorunlu dediği zaman bilhassa. İnsiyatifime bırakmıyor doktor. Bu kadar yaygın olalı son iki üç sene. Ondan önceki çocuklar çocuk değil miydi? Bu benim görüşüm tabi