gokcemeeric Kızlar bebeğim kız 32. Haftadayız kilosu 2.291 gram çıktı. Bebek 2 hafta önden gidiyor dedi. Bir sorun teşkil eder mi önden gitmesi ? Sizin bebekler nasıldı
Kayaozge gokcemeeric Hiç korkma canım benim bebeğim de iki hafta önden gidiyordu Doktorum üç hafta önde olmayı geçmezse sorun yok demişti
Tuba6161 gokcemeeric bende 34 haftalığım bugün gittim 2450 dedi kilosu iyi dedi ama yanılma oluyor ileri geri sağlıklı olsunlar da
Dilara_erc1 gokcemeeric sorun degil korkmayin bizde 30. haftayken 2450 grammdi suan 32. deyiz haftaya randevumuz var ozaman 33 olacagiz bakalim kac oldu pasam😂
Seyma-nur_ergn Kayaozge ben bugün doktora gittim normalde 30 haftaligim ama üç hafta önde gidiyo doktorum hiç öyle bişi demedi kilosuda 2 kiloymus 🤷
gokcemeeric Dilara_erc1 oh maşallah kuzuya kız mı erkek mi acaba doktor 30 haftalıkken bu kadar olmasına birşey dedi mi
Minigiim-vebenn52 gokcemeeric canım kilo biraz da genetik öyle haftalarca önden gitmiyor sonuçta bişi olmaz o yüzden
Gizemyldz-1997 gokcemeeric şu anlık dorun olmasa da sonlar da olabilir az yemeğe çalışın 1 haftaya kadar normal demişti doktor bana erken doğum riski oluyormuş
gokcemeeric Gizemyldz-1997 Doktor riskli falan bişey demedi canım anne babadan kaynaklı dedi. Bu aralar çok bal kaymak kuruyemiş ve kırmızı et yedim bu etkiler mi sence ?
3438FG gokcemeeric Benimde önden gidiyor doktorum sorun yok diyor. Oyüzden sizin doktor birşey dedi mi diye merak ettim. Aynı haftadayız şuan. Doktor bize genetik dedi. Çünkü eşimde bende kilolu doğmuşuz yani sülalede zayıf bebek yok oyüzden sanırım 😂
Dilara_erc1 gokcemeeric erkek benimki, doktorum haftasiyla uyumlu degil 3 hafta önden gidiyor dedi seker testi yapildi negativ cikti, genetik olabilirmis🤭
seizetheday gokcemeeric sorun olmaz bizim de 31de bir hafta önden gidiyordu 35de gittim haftasına uyumluydu en fazla iri bir bebek olur sağlıklı olsunlar da 🌸