1palyaco 8 gün sonrasına randevum var . O zaman 14+4 günlük gebe olmuş oluyorum . Devlet hastanesine gidiyorum sizce cinsiyet kesin olarak belli olur mu? Daha geç tarihe randevu almakta istemiyorum en son 12haftalık iken gittim kontrole .
umrumdadegil 1palyaco doktora ve bebeğin pozisyonuna bağlı bazı devlet hastaneleri söylemiyor erkenden
Kafi 1palyaco canım büyük ihtimalle belli olur ama devlet hastaneleri 16 haftadan önce demiyorlar daha emin olmak için iyi bir doktora denk gelirsen ogrenebilirsin
1palyaco umrumdadegil evet maalesef söylemiyorlar . Peki güzel bir pozisyon yakalamak için çikolata yeyin girmeden önce falan diyorlar yapmam gerekir mi ya da ne yapayım ?
1palyaco Kafi doktorum iyi bir doktor ama şimdi pozisyonu yakalaması görmesi de önemli . Muayene ye girmeden önce çikolata falan yeyin diyorlar yapayım mı ya da ne önerirsiniz pozisyonu yakalayabilmek için.
umrumdadegil 1palyaco aynen canım çikolata yiyebilirsin ve 1 fincan türk kahvesi iç hareketlensin ayrıca vişne suyu da bebeği hareketlendiriyormuş
amine4444 1palyaco inşaAllaj canım kız olursa zor gösteriyor benim kızdı zor gösterdi nasıl anladı bilmem dedi iki cizgi var
amine4444 @“1palyaco”#p30883537cikolata ye canım ben gittiö dedi bebek oturmuş dedi git cikolata tatlı şeyler ye su ic yine gel öyle yaptım 1 saat hastaneyi turladım gittim ögrendim
1palyaco amine4444 ya öyle mi tamamdır bende öyle yapayım bu sefer de çok hareketli olup göremezse diye de korkuyorum 😁 ama denemekte istiyorum zaten pek çikolata yiyesim gelmiyor midemi bulandırıyor tatlı şeyler .
1palyaco amine4444 ya maşallah sağlıkla alın kucağınıza . Hissim kız yönünde ama etrafım da erkek bebeğe gebe çok duydum oyüzden erkek olabilir gibi de düşünmeye başladım . Rüyamda da erkek bebek gördüm hep. Sağlıklı olsunlar da .
amine4444 1palyaco kız bende erkek gördüm rüyalarımda kız oldu bence seninkide kız😍 ne zaman gidiceksin doktora senin gönlünden ne geciyor peki