Merhaba kızlar 20haftalık hamileyim ve kaç gündür öksürük bitmiyor🤦🏻♀️şimdide daha çok şiddetlendi🤦🏻♀️ne yapıyorsunuz böyle durumlarda🤷🏻♀️bide her öksürünce idrar kaçirma oluyor🤦🏻♀️canimi çok sıkıyor her defa tuvalete kaçmak🤦🏻♀️zaten islaniyorum 😭su gelmez değilmi???öksurunce geliyor korkuyorum belki sudur az az geliyordur😭