Tinii_minii_mom Ay benimki 1923 kg çıktı 33. Haftadayız 10 gün falan geriden geliyor karın çevresi sanırım doktor minyon olcak dedi
Sedagnlty Tinii_minii_mom benım oğlumun da 10 gun geriden gelıyor acaba anormal bır durum olduğu ıcın mi
Metehanin_annesi Tinii_minii_mom benimde o haftalarda 1900lü kilolalardaydi bana iyi gayet dediler hic geriden geliyo filan diye bisey demedi
Tinii_minii_mom Sedagnlty siz kaç kg sınız? Anormallikten demedi ya minyon olabilir dedi. 32de bir gittim iki hafta gerideydi çok korkmuştum 33te gittim 10 güne düşürdük açıklığı. Israrla sordum neyden dolayıdır diye demedi bir şey yapısı budur diyor
Sedagnlty Tinii_minii_mom benım tansıyonum yukselıyor ondanmıs ılk gebelıgımde gebelık zehirlenmem var
Tinii_minii_mom Sedagnlty olabilir cNım bende araştırmalar bir şeyi ben 10 gün demir ilacımı içmemiştim açıkcası ondan şüphelendim ama doktora diyemedim saçma der diye
Tinii_minii_mom Sedagnlty o zaman benmkiylede pek alakalı bir şey değildir sanırım. Bende bilmiyorum senlik bir durum değil genetik dedi ama inşallah kilo alırlar yaa
Tinii_minii_mom Metehanin_annesi 32de 1600 dü 33 de 1923 olmuştu zayıf dedi doktor kağıttada karın çevresi falan 32 gözüküyordu canım
Neslihan_Celik melikemstf bende bugün 33 haftalık oldum 🙏🏻 Cumartesi kontrolüm var çok merak ediyorum ne çıkacak
Metehanin_annesi Tinii_minii_mom sagliklari yerinde olsunda ogluma hamileyken oglum 32den sonra 3 kilonun ustune cikmisti kizim olcak simdi 35te 2500 geldi 37de gidicem simdi bakim ne kadar olcak sagliklari yerinde olsundq toplaniyolar dogduktan sonra