Yaso2110 Merhaba, Erkek ismi için 2 seçeneğimiz var seçip karar veremedik sizden de isim için fikir alabilirim 🙂
Yenianne7 Alp bence daha güzel, deniz biraz unisex bir isim olduğu için hem kadına hem erkeğe verildiği için benik hoşuma gitmiyor şahsen ☺️
Yaso2110 Yenianne7 bizde aynı düşüncedeyiz ama çokta beğendiğimiz bir isim o yüzden eleyemedik deniz ismini sonuna han ya da can gibi eklerde eklemek istemiyorum 🙂