Dilrubaozsukonyr Kızlar test yapanlar haber versin. Benim ilk hamile kalma çalışmam. Yumurtlama dönemimi takip ettim. Folik asit bir buçuk aydır kullanıyorum. Hiç bir belirtim yok. 😭 kasık ağrım var ama adet olacağım için olabilir.
Melk_plt00 Dilrubaozsukonyr Benim de 5 Ocak Test falan yapmak istemedim gecikmeyi bekleyeceğim benim de adet olacakmışım gibi ağrılarım var hayırlısı Rabbim doğru zamanı biliyordur🤲🏻🙏🏻
Kafi Dilrubaozsukonyr canım benim adete 6 gün var bugün çok silikte olsa ikici çizgiyi gördüm hatta emin olamayıp buraya yazdım herkes var yazmış yarın kan vericam ve belirtin varmi dersen yani çok az arada bi kasık ağrım var o kadar illa belirti olacak diye bisey yok moralini bozma
Rabiul Dilrubaozsukonyr kardeşim bana gelmişti ikimizde aynı güne denk geliyorduk kıvranıyorduk ağrıdan meğerse hamileymişim birde o kadar masajlar yaptım sıcak suya girip yumuşasın diye banyoda masaj yaptım bide 😂😂 ne bilim ben tahmin edemedim hamile olduğumu yeni ameliyat olmuştum Allah işte 2 buçuk sene sonunda oldu
Dilrubaozsukonyr Kafi Bizimle sonucu paylaş sen sonuç alırsan bende test yapacağım. Erken yapıp negatif görüp moral bozmak istemiyorum 🤭
YesimAykut Fatmadali ben de 26 aralıkta aşılama oldum, bat 8 ocak ama daha test yapmadım, sen ne zaman aşılama oldun canım belirtin varmı😌😌
Fatmadali YesimAykut bende aynı 26 Aralıkta oldum aşılamayı canım aynı gidiyoruz ☺️ ara ara hafiften kasıklarım ağrıyor bide sürekli acıkma hissim var ama adetim yaklaştığından mı bişey var mı bilemiyorum açıkçası çok umutlu değilim de 😔
YesimAykut Dilrubaozsukonyr bence daha erken test yapmak için, test yapılsa da negatifse pozitife dönebilir 3 güne falan😌
YesimAykut Fatmadali bende çok umutlu değilim, şişkinlik vardı bende o da gitti, ara ara sancı gelip gidiyor, belirti yoktan bir tık fazlası😂 hayırlısı bakalım yarın sabah erken gebelik testi yapcam ama erken olduğunu ve negatif çıkacağını biliyorum 😌
Dilrubaozsukonyr Fatmadali Aaa aynı beni durumum da bu. Öğünün arasını açınca özellikle açıkma hissi çok bastırıyor.
Fatmadali YesimAykut ay yapma bence hem daha erken varsa bile çıkmaz modunu düşürme boşuna ben adetim geçmeden test yapmicam bu sefer
Fatmadali Dilrubaozsukonyr evet evet kesinlikle hatta sabah uyanınca direk daha ayılmadan midem kazınıyor resmen 🤭
YesimAykut Dilrubaozsukonyr sabah erken gebelik testi yaptım negatif geldi ama daha çok erken, aşılamanın 9.günü,umutsuz değilim
Pitircikkus Dilrubaozsukonyr merhaba test yaptınız mı acaba benımde 8 ocak bugun kaset test yaptım gözle zorla görünür cızgı cıktı güvenmelı mıyım bılmıyorım