Mrykrmz Merhaba benimde o haftalarda enfeksiyon çıkmıştı. Tek kullanımlık şase kullanmıştım. Ancak hamilelikte enfeksiyon maalesef çok sık görülüyor arada tahlil yaptırdığımda hala daha enfeksiyon çıkıyor. Çok sorun yaşarsanız idrar kültürü de isteyin genelde enfeksiyon çıkıyor ancak idrar kültürü temiz çıkarsa doktorlar sorun görmüyor. Bol su tüketmeye dikkat edin. Arada tahlil yaptırmayı ihmal etmeyin zaten doktorunuz belli sürelerde ister