sevgul43_ Kızlar prilam kullanan var mı aranızda çok uyku yapıyor size de öyle mi?? Bir de ikinci trimesterde daha enerjik olacaksınız deniliyor ama ben hep uyuyorum 🤭😂
1palyaco sevgul43_ dün gece içmedim belki istifra etmem veya midem bulanmaz diye fakat sabah kötü olunca bir tane içtim ve kahvaltıdan sonra uyudum tekrar hala sarhoş gibiyim kendime gelmiş değilim 🤦🏻♀️ 13+2 haftalık gebeyim.