Selam kızlar🙋♀️
Pkosum bundan önce farklı bir doktora gidiyordum 3 kez klomen tedavisi gördüm. Adet göremiyordum tarlusal adet söktürücü kullanıp daha sonra klomene baslıyordum adetimin 3. Günü. Ama maalesef klomene hiç yanıt vermedi yumurtalar. Daha sonra doktorumu değiştirdim şimdi bu doktorum da progestan kullandırdı adet oldum ve kontrole gittiğimde bana 2 aylık doğum kontrol hapı kullanmamı söyledi. (Yasmin) 2. Kutudan sonra adetimin 2. Günü gideceğim hormonlarıma bakacak ve femara baslayacağız dedi. Bu şekilde doğum kontrol hapı kullanıp femaraya baslayan oldu mu?? Klomen işe yaramayıp femara yarayan oldu mu?? Femara da olmazsa iğnelere geçeceğiz. Aşırı uyarılma riskimde var 😞 çok yorucu bir süreçmiş gerçekten. İlaç kullanmaktan çok sıkıldım