Merhaba 🩷
Şuan 11 haftalık hamileyim ama ilk 2 ay içerisinde çekmediğim kadar uyku hali çekiyorum.
Şöyle sabah kalkmamla tekrar uyumam arasında em fazla 1 saat oluyor ve gün içerisinde sürekli uyu uyan uyu uyan durumu yaşıyorum yanında aşırı derecede halsiz oluyorum ekstra hiç bir iş yapamıyorum resmen uyku beni kilitliyor ki vitaminlerimi düzenli şekilde de kullanıyorum bu durumu yaşayan var mı aramızda?🥹