begonya1 Gebeliğimi yeni öğrendim. Bilkent şehir hastanesinden memnun kalan çok ama kararsızım. Siz hangisinden ve hangi doktordan memnun kaldınız?
Haticeosman06 Bilkent şehir hastanesine gidiyorum drlardan hemşirelerden çok memnunum herşsyi çok güzel anlatıyorlar ben perinatoloji bölümüne takipliyim