bcakmakoksuz benim normal olacak fakat bebegim gelmeyi pek düşünmüyor 😇 39+3 üm sancım hiç bsyim yok bu gun kontrole girdim 3400 kilosu bana doktorum 41 e kadar bekliyoruz dedi genel olarak ama seni pek bekletmek istemiyorum eğer çocuk dogmazsa çarşamba gününe kadar dedi sabah 9 da yatışını vericem dedi 🤭 benim bebiş önümüzdeki haftaya 4 kilo olur acaba sezeryana mi alıcak normal mi bilmiyorum çok hızlı kilo alıyo 5 gün önce 3114 grm dı simdi 3400